Colocatie in ons datacenter


2 datacentra
eigen netwerk (AS34233)
optimale koeling en energielevering
24/7 toegang

colocatie

Huur een eigen rack

In onze datacentra bieden wij de mogelijkheid tot het huren van een eigen 19" rack. In een gecontroleerde, veilige omgeving heb je de beschikking tot een stabiele energievoorziening en een redundant uitgevoerd koelsysteem. Daarnaast koppel je direct aan ons glasvezelnetwerk dat via meerdere, fysiek gescheiden glasvezelverbindingen gekoppeld zit aan het internet.

Je hebt de mogelijkheid om zelf het rack in te richten en eventueel dubbel te koppelen naar ons glasvezelnetwerk. Je hebt 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot je eigen rack en kunt zo eenvoudig onderhoud uitvoeren aan de geplaatste servers.

Tevens bieden wij bij afname van een volledig rack ook mogelijkheden van een anti-DDoS aan. Vraag naar de mogelijkheden.

Selecteer je gewenste colocatie

  • ¼ rack (10U)
  • 2.5 TB/maand dataverkeer
  • 500 kWh/maand energieverbruik
  • 1000 mbit/seconde aansluiting
  • 2 stroomaansluitingen
  • 100 cm diep
  • neem contact op
  • ½ rack (20U)
  • 5 TB/maand dataverkeer
  • 500 kWh/maand energieverbruik
  • 1000 mbit/seconde aansluiting
  • 4 stroomaansluitingen
  • 100 cm diep
  • neem contact op
  • 1 rack (40U)
  • 10 TB/maand dataverkeer
  • 1000 kWh energieverbruik
  • 1000 mbit/seconde aansluiting
  • 8 stroomaansluitingen
  • 100 cm diep
  • neem contact op

Wat is rack colocatie?

Colocatie of colocation wil zeggen dat je een eigen 19" rack huurt in een van onze datacentra in Helmond. Hiermee heb je meer ruimte en vrijheid voor het inrichten van je servers en netwerkomgecing. Bij colocatie betaal je voor het rack en het dataverkeer wat je server verbruikt over ons glasvezelnetwerk.

Energieverbruik op basis van kWh

Bij rack-colocatie bieden wij de mogelijkheid om je energieverbruik op basis van kWh af te rekenen. Zo betaal je nooit teveel voor je verbruik en via ons heb je direct inzicht in je energieverbruik.

Direct werken aan je servers

Mocht je in ons datacenter moeten werken aan je server en je hebt niet de benodigde apparatuur bij, dan hebben wij ook een trolley met monitor en toetsenbord voor je beschikbaar.

Realtime monitoring

Via ons klantsysteem kun je realtime statistieken bekijken van het verbruikte dataverkeer. Ook kun je daar dataverkeer-alerts instellen zodat je direct een melding krijgt als je (bijna) aan je afgenomen dataverkeerlimiet zit.

vragen en antwoorden

Waarom kiezen voor Superior?

Service en kwaliteit staat bij ons voorop, zowel op technisch vlak als op het ondersteunen van onze klanten. Tevens bieden we ook directe VLAN's tussen onze beide datacentra voor eventuele high-availability of backups.

Bieden jullie ook persoonlijke support?

Uiteraard! Wij vinden dat support goed en makkelijk bereikbaar moet zijn. Je kunt ons een e-mail sturen of even bellen naar ons telefoonnummer. Je krijgt direct een gespecialiseerde medewerker aan de lijn die je kan assisteren met je vraag. We werken met een klein, gedreven team dus je spreekt in veel gevallen dezelfde medewerker.

Hoe gaan jullie om met storingen?

We monitoren onze datacentra 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bij de kleinste afwijking kunnen we direct ingrijpen en het probleem oplossen. Storingen en onderhoud melden we op onze aparte superiorstatus.nl, een pagina die buiten ons netwerk staat zodat deze altijd bereikbaar is in geval van een eventuele storing. Mocht je zelf een storing opmerken die nog niet vermeld staat op onze statuspagina dan kun je uiteraard direct contact met ons opnemen.

Deze website maakt gebruik van cookies. Er worden geen persoonlijke gegevens opgeslagen. Klik hier voor meer informatie. melding sluiten


inloggen als klant van Superior
×

nieuw wachtwoord

Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen voor ons klantsysteem. Vul hieronder je debiteurnummer of e-mailadres in en vervolgens krijg je via e-mail de mogelijkheid om je wachtwoord te resetten.

×