Wat is mail hosting?

Ons mail only pakket is een zakelijk e-mailadres op je eigen domeinnaam via ons krachtig mailplatform. Wij bieden een ruime hoeveelheid opslag voor je e-mails en je kunt via diverse manieren je e-mail ophalen: POP3, IMAP of maak gebruik van onze webmailclient. Bekijk je e-mail op je computer of via je smartphone. Uiteraard kun je kiezen om je e-mail via een veilige verbinding op te halen (voor de techneuten: TLS & IMAP-S).

spam- en virusfilter

Je kunt bij elk e-mailaccount gebruik maken van onze gratis spam- en virusfiltering. Via meerdere servers filteren wij alle inkomende e-mail en worden ongewenste berichten direct geblokkeerd. Via ons klantsysteem kun je een overzicht bekijken van de e-mails die geblokkeerd zijn en heb je de mogelijkheid om deze geblokkeerde berichten alsnog door te laten sturen. De filter is per domeinnaam aan- of uit te zetten.

webmail

Je kunt ook gebruik maken van onze webmailclient om zo overal ter wereld veilig inzicht te hebben in je e-mailaccount. Via elke computer kun je met je loginnaam en wachtwoord inloggen in onze webmailclient en je ontvangen e-mail bekijken.

doorsturen

Bij Superior is het mogelijk om kosteloos je domeinaam en/of je e-mail door te sturen. Dit is gemakkelijk in te stellen via het klantsysteem en tevens op elk moment te wijzigen. Stuur je domeinnaam door naar bijvoorbeeld je Facebook, Twitter of LinkedIn profiel!

specificaties

  • mail pakket
  • € 3,00
    per maand
  • incl. domeinnaam*
  • 5 GB opslag
  • 5 e-mailaccounts
  • doorsturen e-mail en website
  • spam- en virusfiltering
  • bestellen

* Inclusief een .nl, .com, .eu, .be, .de .co.uk of .net domeinnaam.
Je kunt ook alleen een domeinnaam zonder hostingpakket registreren.

vragen en antwoorden

Waarom kiezen voor Superior?

Service en kwaliteit staat bij ons voorop, zowel op technisch vlak als op het ondersteunen van onze klanten. Je site wordt gehost vanuit ons eigen netwerk (AS34233) en je data wordt in onze beide datacentra opgeslagen.

Bieden jullie ook persoonlijke support?

Uiteraard! Wij vinden dat support goed en makkelijk bereikbaar moet zijn. Je kunt ons een e-mail sturen of even bellen naar ons telefoonnummer. Je krijgt direct een gespecialiseerde medewerker aan de lijn die je kan assisteren met je vraag. We werken met een klein, gedreven team dus je spreekt in veel gevallen dezelfde medewerker.

Hoe gaan jullie om met storingen?

We monitoren onze diensten 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bij de kleinste afwijking kunnen we direct ingrijpen en het probleem oplossen. Storingen en onderhoud melden we op onze aparte statuspagina, een pagina die buiten ons netwerk staat zodat deze altijd bereikbaar is in geval van een eventuele storing. Mocht je zelf een storing opmerken die nog niet vermeld staat op onze statuspagina dan kun je uiteraard direct contact met ons opnemen.

klantsysteem

Via ons klantsysteem zijn alle instellingen van je hostingpakket te beheren. Je kunt e-mailadressen toevoegen, je DNS-instellingen aanpassen, de spamfilterinstellingen beheren en MySQL databases aanmaken of aanpassen. En als je meerdere hostingpakketten hebt kun je ze allemaal met één login beheren. Handig toch?

Deze website maakt gebruik van cookies. Er worden geen persoonlijke gegevens opgeslagen. Klik hier voor meer informatie. melding sluiten


inloggen als klant van Superior
×

nieuw wachtwoord

Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen voor ons klantsysteem. Vul hieronder je debiteurnummer of e-mailadres in en vervolgens krijg je via e-mail de mogelijkheid om je wachtwoord te resetten.

×