Hoe stel je de limiet in voor uitgaande e-mail?

Vanaf vandaag is het mogelijk om de limiet voor uitgaande e-mail in te stellen via ons klantsysteem.

Uitgaande limiet per e-mailaccount
Per e-mailaccount kun je maximaal 100 e-mails versturen per dag. Indien dit niet voldoende is kun je deze limiet verhogen naar 1000 of 2000 per dag via ons klantsysteem. Na inloggen ga je naar de desbetreffende domeinnaam en kies je onder 'email' het account door op het potloodje te klikken. Onder 'Limiet uitgaande e-mails per dag' selecteer je dan de gewenste limiet.

Limiet van uitgaande mail via een hostingpakket
Vanuit je website is het ook mogelijk om e-mail te versturen. Denk bijvoorbeeld aan een contactformulier of aan een mailing naar je klanten. Ook deze limiet staat op 100 uitgaande e-mails per dag. Wil je meer versturen? Pas dan even de instellingen aan via ons klantsysteem. Ga naar de domeinnaam en selecteer 'configuratie hosting' om de limiet aan te passen.

Waarom deze limieten?
Deze limieten zijn actief om de gevolgen van eventueel misbruik van een website of e-mailadres te beperken. Soms komt het voor dat computer besmet wordt met een virus. Deze computer gaat dan via een ingesteld e-mailaccount spamberichten versturen. Door deze limiet wordt de schade beperkt en voorkomen we dat een e-mailadres of website op een zwarte lijst komt te staan. 

Wil je meer dan 2000 berichten per dag kunnen versturen?
Wil je meer dan 2000 e-mailberichten per dag kunnen versturen? Neem dan even contact met ons op zodat we samen kunnen kijken naar een geschikte oplossing.

Deze website maakt gebruik van cookies. Er worden geen persoonlijke gegevens opgeslagen. Klik hier voor meer informatie. melding sluiten


inloggen als klant van Superior
×

nieuw wachtwoord

Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen voor ons klantsysteem. Vul hieronder je debiteurnummer of e-mailadres in en vervolgens krijg je via e-mail de mogelijkheid om je wachtwoord te resetten.

×