Kennisbank

Orders administratief omzetten naar een andere Superior-klant

Je hebt de mogelijkheid om binnen het klantsysteem orders om te zetten naar een andere Superior-klant. Dat kan zijn omdat je deze een aparte login wilt geven of wanneer je het onder een ander bedrijf wilt laten vallen.

Ga naar het klantsysteem:
https://www.klantsysteem.nl

Log vervolgens in met je debiteurnummer of klantnummer (te vinden op je factuur) en het bijbehorende wachtwoord. Na inloggen kies je bij ‘account’ voor ‘administratief omzetten’.

Je kan op deze pagina kiezen om bepaalde orders om te zetten aan de hand van het zoekformulier of er kan gekozen worden om alle orders om te zetten. Belangrijk om te weten: De voorwaarden, domeinhoudergegevens en facturatie-termijnen van de orders zullen na omzetting gelijk blijven.

Vervolgens wordt er een nieuwe code aangemaakt. Deze code dien je noteren en door te geven aan de nieuwe klant die de orders gaat overnemen. Deze code is 30 dagen geldig.

De nieuwe klant kan de code invoeren op dezelfde locatie wanneer deze is ingelogd onder zijn/haar debiteurnummer of klantnummer en wachtwoord. Dus ook hier ga je naar ‘account’ en ‘administratief omzetten’.

Er wordt na invullen van de unieke code een overzicht getoond wat er overgezet gaat worden. Wanneer de nieuwe klant akkoord gaat, dan krijgen beide partijen een e-mail vanuit ons systeem ter bevestiging.